ویژه‌ترین فضاآرایی شهری به‌مناسبت دهه کرامت در مشهد مقدس اعمال‌قانون یک هزار و ۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۱ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان شهدا و بزرگراه‌های مشهد | فوت سرنشین پژو به دلیل واژگونی خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد «پاک» است (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقراری سیستم گردشی غرفه‌داری در شب‌بازارهای مشهد | موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟ مدیریت شهری مشهد، مهیای برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) پایان پرونده پلاک ۱۷۶ | پس از ۳ دهه، یکی از فرسایشی‌ترین پروژه‌های شهر مشهد رو به پایان است برنامه عملیاتی اجرای پروژه قطار سریع‌السیر تهران-مشهد در اردیبهشت ماه تدوین می‌شود تعیین تکیلف ۲۴۰ پرونده ارسالی در کمیسیون ماده ۵ توسط شهرداری مشهد طی سال گذشته قلندرشریف: ایستگاه سلامت خط‌دو متروی مشهد در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود مجید فاطمی‌ارفع به‌عنوان مشاور شهردار مشهد مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ساعت خدمات‌رسانی خطوط اتوبوس‌رانی مشهد در دهه کرامت | سرویس‌دهی رایگان در روز میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | درخواست رفع مشکل آسفالت محله کاظمیه مشهد + پاسخ اعمال‌قانون ۱۰۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی تمام ظرفیت‌های شهری مشهد برای برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت سینما «دیاموند»؛ الماس سینمایی کشور بازدید سرزده شهرآرا از مراکز تجاری قدیمی مشهد که خطر حریق و حادثه در کمین آنهاست هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

لزوم توجه ویژه ستاد خیرین شهریار به احداث بوستان‌های بانوان

  • کد خبر: ۱۴۱۱۲۸
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
لزوم توجه ویژه ستاد خیرین شهریار به احداث بوستان‌های بانوان
شهردار مشهد ضمن اشاره به اینکه طبق آیین‌نامه ستاد خیرین شهریار، نیاز‌های عمومی شهر باید در این ستاد مطرح و تصویب شود، گفت: بر همین اساس، ستاد طرح‌هایی مانند احداث بوستان از جمله بوستان‌های ویژه بانوان، ایستگاه آتش‌نشانی، استخر و... را که عام‌المنفعه هستند، در دستور کار خود قرار می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید‌عبدالله ارجائی در نشست ستاد خیرین شهریار که با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان شهردار و مدیران شهری برگزار شد، افزود: بر اساس آیین‌نامه ما خیرین شهریار در کنار هم هستیم تا برای شهر کار کنیم، اما به‌نظرم کمی از آیین‌نامه و فعالیت اصلی فاصله گرفته‌ایم.

وی بابیان اینکه ستاد خیرین شهریار باید خیرینی را که تمایل به فعالیت در حوزه نیاز‌های عام‌المنفعه شهری دارند، شناسایی و گرد هم جمع کند، اظهار کرد: همچنین، ستاد باید طرح‌هایی مناسب با این نیاز‌ها را تدوین و برای تصویب در ستاد خیرین شهریار آماده کند.

شهردار مشهد اضافه کرد: معتقدم در جلسات باید موضوعات و طرح‌هایی مانند ساخت ایستگاه آتش‌نشانی، استخر، بوستان‌های ویژه بانوان و‌... مطرح و برای ساخت با مشارکت خیرین مصوب شود.

ارجائی تصریح کرد: در این جلسه برخی خیرین به کمبود شورونشاط در شهر اشاره کردند. سؤال این است که اکنون اگر دخترخانمی بخواهد دو ساعت تفریح سالم داشته باشد، کجا باید برود؟ چند فضای سبز ویژه بانوان ساخته‌ایم؟

وی با اشاره به اینکه بر همین اساس گفتیم که در بوستان‌های بالای پنج هکتار سایت ویژه بانوان احداث و آن را تجهیز خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: اکنون در تعدادی از بوستان‌ها این سایت‌ها در حال شکل‌گیری هستند، اما ما به چند بوستان بیش از ده هکتار برای بانوان نیاز داریم.

شهردار مشهد افزود: خیرین بیایند و در ساخت بوستان که نشاط و سلامت مردم را به‌دنبال دارد، مشارکت کنند. به‌نظرم باید این‌گونه طرح‌ها در دستور جلسه ستاد شورای خیرین شهریار قرار بگیرد و به سرانجام برسد.

ارجائی اضافه کرد: همان‌طور که ساخت مسجد، مدرسه و مراکز درمانی خوب است، احداث ایستگاه آتش‌نشانی که با سلامت و حفظ مال و جان مردم سروکار دارد هم همین‌گونه است و باید موردتوجه ستاد خیرین شهریار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌دهم که کمیته‌های تخصصی در ستاد خیرین شهریار تشکیل شود و خیرین مسائل شهری را بررسی و طرح‌های مرتبط تدوین و برای تصویب به ستاد ارائه کنند.

گفتنی است در این جلسه و با موافقت شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و ستاد خیرین شهریار ساخت هنرستان فنی و حرفه‌ای ویژه بانوان و احداث زمین ورزشی با مشارکت ۵۰ درصدی شهرداری در حاشیه شهر با اهدای زمین از سوی شهرداری و ۵۰ درصد دیگر از سوی خیرین به تصویب رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->